برگزاری رویداد کارآفرینی و برنامه‌نویسی

برگزاری رویداد کارآفرینی و برنامه‌نویسی
اخبار
مدت زمان مطالعه : دقیقه
  • 0 نفر پسندیدند
  • ذخیره کردن
  • 1020
فهرست

برگزاری رویداد کارآفرینی و برنامه‌نویسی

رویداد کارآفرینی و برنامه‌نویسی با همکاری و مشارکت سازمان فناوری اطلاعات ایران، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره استعداد‌های درخشان، دانش پژوهان جوان یزد، بخش‌های خصوصی تینوتک و مدرسه کسب و کارجادو  و تیم نابغه‌ساز در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ برگزار شد.

الهه نخعی، مدیر عامل شرکت داده پردازان ورتا و مجری این رویداد، با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در بخش کودکان رویداد کارآفرینی و برنامه‌نویسی به مدت دو ماه زیر نظر مربیان این شرکت، دوره های آموزشی برنامه اسکرچ را گذرانده و بازی‌هایی را خلق کردند، گفت: ۲۳ شرکت کننده در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال در قالب ۵ تیم با عناوین نابغه‌های فردا، نابغه‌های پیشرو، سیم آخر و اسکرچ در این رویداد بزرگ حضور یافتند.
نخعی افزود: طبق توافق با برگزارکنندگان این رویداد تصمیم بر این شد که برنده‌ای اعلام نشود و از همه‌ی شرکت کنندگان با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آید. وی با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری این رویداد بر روحیه دانش‌آموزان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم ارتباط دانش آموزان با یکدیگر، این رویداد بهانه‌ای برای ارتباط و تیم سازی آنها به صورت مجازی شده و تاثیر بسزایی در بالا رفتن روحیه آن ها داشت.

برگزیدگان رویداد برنامه‌نویسی و کارآفرینی

اهدای جوایز برگزیدگان رویداد برنامه‌نویسی و کارآفرینی

اعطای جوایز در رویداد برنامه‌نویسی و کارآفرینی

اهدای جوایز به برگزیدگان رویداد برنامه نویسی

 

چه امتیازی به این مقاله میدهید

جالب نبود

متوسط

خوب

خیلی خوب

خیلی عالیه

مدیر سایت

نویسنده

مدیر سایت

دیدگاه ها
0 دیدگاه